Awesome Facilitator! untuk Nuqaba

Saya dihubungi oleh Puan Liyana menerusi laman Facebook. Puan Liyana meminta untuk saya sediakan modul pengurusan usrah untuk bakal naqib baharu yang akan berjinak jinak di dalam dunia usrah.

Saya teringat, ada satu modul yang memang saya design untuk para nuqaba, barisan fasilitator secara khususnya.

Modul ini namanya Awesome Facilitator!

Modul ini yang saya tawarkan pada semua ahli Pembimbing Rakan Sebaya secara amnya, dan barisan Nuqaba dan Fasilitator secara khususnya.

Modul ini adalah berdasarkan pengalaman saya sebagai seorang ahli PRS, fasilitator dan naqib.

Alhamdullillah, saya berkesempatan menterjemahkan semua pengalaman saya ini dalam bentuk buku.

IMG_5622

Bermain dengan cahaya.

 

Yeah!

Tinggalkan Jawapan

