Bulatan Osem

nmkhu.blogspot.com

nmkhu.blogspot.com

Halaqah akan diadakan seperti biasa di rumah Ustaz Jamal. InsyaAllah berkumpul di rumah ana dulu sebelum bertolak ke rumah Ustaz Jamal. Solat Isyak berjemaah.

Saya  menerima SMS dari brader satu halaqah. Dia maklumkan, malam ni bulatan gumbira berlangsung macam biasa.

Petang itu saya kosongkan. Masa yang senggang saya isi dengan mengemas bilik. Loker yang serabut saya susun cantik cantik.

Tepat jam 6.30 petang, saya berangkat keluar. Saya akan berkumpul di rumah brader sehalaqah dulu sebelum bertolak ke rumah Ustaz Jamal.

Sebab faktanya saya tak tahu kat mana rumah Ustaz Jamal.

Setibanya di rumah brader sehalaqah. Kami solat maghrib berjemaah sebelum berkonvoi beramai-ramai ke rumah Ustaz Jamal.

Usrah dimulakan dengan solat isyak berjemaah. Usai solat isyak, kami dihidangkan dengan nasi berlaukkan ayam rendang.

Diet seminggu, langsung terbatal. haha

Patutlah tadi Iqbal cakap, “Lepas ni makan apa pulak.hehe”

Habis je makan makanan fizikal, hati yang dah kebulur ni terus terkam.

Dan serius.

Saya rindu nak makan makanan hati banyak banyak.

Ngeee~~

 

Tinggalkan Jawapan

