Anda ada cadangan..?

salam..dengan nama Allah yang maha genius..

alhamdullillah..baru je lepas pulang dari kenduri kahwin jiran kampung sebelah.Syukur,bertambah lagi masjid Allah.TEringat saya kepada lagu dendangan Maher Zain,BArak Allah..Semoga Allah memberkati mereka..
saat aku menulis,aku melembutkan telinga dengan lagu Lirih pembebasan daripada Shoutul Harakah.Cuba kalian dengar ya..InsyaAllah..Sila klik untuk download..

Sejak dua tiga minggu ini,aku sering didatangi mimpi yang pelik-pelik.Pelik..?Apa yang pelik..? Rasanya,tak perlulah aku menceritakannya.BAk kata Profesor Syafiq Aizat daripada University of Madinah,”kadang-kadang rahsia itu perlu kekal sebagai rahsia.”(ameen)

 

Baiklah,pada entri kali ini,aku mahu berbicara tentang Kem Remaja Rabbani.Apa ke benda tu..? boleh makan ke..?

Kem Remaja Rabbani ini diinspirasikan daripada Kem Minda Kreatif yang giat dijalankan di bahagian Utara dan zon PAntai Timur dan sering dianjurkan oleh HALUAN. Kem Remaja Rabbani akan dilaksanakan di negeri JOhor Darul Takzim bertempat di Kolej Profesional MARA Bandar Penawar.Yuran yang dikenakan kepada peserta ialah sebanyak RM 60 sahaja.Kem ini terbuka kepada sesiapa yang sahaja YANG BERUMUR 13 hingga 18 tahun sahaja.JAdi kepada pak cik dan mak cik,apa kata kalau hantar anak2  ke kem ini…?Kem ini akan dilaksanakan semasa cuti sekolah iaitu 3,4, dan 5 june..apa pendapat anda semua..?

minta cadangan ya..

kesemuanya masih di dalam perancangan..

ameen..

Tinggalkan Jawapan

