Minggu yang penuh dengan aktiviti

Salam alaik.

Sudah lama aku tidak menulis.Saat ini,aktiviti regangan tangan sudah dilakukan bagi mengaktifkan kembali jemari yang sudah mati.Ya,aku sudah mencapai ke tahap maksimum dalam acara penulisan.

Minggu ini sememangnya amt sibuk.Aku bagaikan soldadu yang bersemangat untuk berperang namun musuh terlalu banyak hingga aku tidak berkesempatan untuk menyedut nafas walau sesaat.Assignment minggu ini amat banyak untuk dihabiskan kerana sikap manusia bernama Syafiq yang suka bertangguh.

Minggu ini,

  1. Aku akan menyibukkan diri dengan Minggu Bahasa yang akan diadakan di Kolej aku dan aku DIPAKSA menjadi urussetia.PEnat woo!
  2. Assignment Pengajian Islam yang perlu disiapkan.
  3. Hutang assigment Financial Accounting 3 yang berjudul HIre-Purchase
  4. Penyempurnaan kerja pengucapan awam versi pujuk memujuk yang bertajuk Be Yourself
  5. Minta bajet dari ahli Parlimen PAngerang,Azalina…

dan kerja-kerja yang membuatkan aku rasa malas.

Aduh!!!!!!!!!

Masa yang ada tidak cukup untuk aku selesaikan kerja yang banyak.

kata-kata hikmah

Tinggalkan Jawapan

