Semoga segalanya

Bismillah..

Alhamdullillah..lama juga aku tak menatap laman dashboard aku ni.Agak lama tak merindu pada pembaca yang setia.Terima kasih kerana masih menyokong aku,semoga kehidupan kita diberkati seadanya..

Semalam,walaupun sebenarnya bukalah bermula dari semalam.Aku cuba dan terus mencuba untuk mentesting diri sendiri.Secara tuntasnya,aku menjadikan diri aku sebagai bahan eksperimen!

hahahahhahahahhahahahahhaha(Ketawa cam setan,JANGAN TIRU!!)

hari jumaat lepas,aku selesai mendownload beberapa video dari Youtube.Wifi tengah laju,maka keistimewaan itu digunakan terus oleh aku.Membazir kan amalan syaitan.Kenapa harus biarkan wifi itu terbiar tanpa digunakan?

maka malam itu,bermulalah percubaan aku untuk melatih diri aku menjadi penceramah.Alhamdullillah.Misi berjaya,namun sedikit tergendala kerana aku kurang mengkaji video yang aku sendiri ingin persembahkan.

Entah,malam seterusnya dirasakan terlalu panjang untuk aku melelapkan mata.Aku terus dibayangi mimpi ngeri yang direka.

Entah apa yang dibebelkan oleh Syafiq kan?jangan merepek lagi..!

Minggu ini,aku sedang…

  1. membaca buku tentang Cinta oleh ustaz Pahrol.
  2. menulis novel aku,Travelog seorang rijal.
  3. Membaca sejarah kejatuhan sultan abdul hamid II
  4. lawatan ke merata tempat!(lawatan ke MElaka dan Kulim)
  5. busy with MPP activities

Doakan semoga segalanya lancar ya..

aku benar-benar berharap..

p/s-baca blog my frens,Nurul husna..

nak bagitaw,..

saya pun sayang KPm saya jugak..sayang freshie yang dididik oleh batch kami dengan penuh displin.tabik sikit untuk depa..

Pelbagai

One thought on “Semoga segalanya

Tinggalkan Jawapan

