FACEBOOK:ramai kawan pun susah……

Amaran! Perbuatan anda ini boleh dianggap sebagai menganggu atau melampau oleh penguna lain.

Sistem Facebook telah menentukan bahawa anda bergerak terlampau pantas apabila menambah rakan. Anda mesti perlahankan kelajuan anda. Penyalahgunaan selanjutnya boleh mengakibatkan penyekatan sementara atau akaun anda dilumpuhkan selama-lamanya. Untuk makluman selanjutnya, sila lawati Halaman Soalan Lazim kami.

INi amaran yang aku terima oleh Syarikat facebook milik Yahudi tu.Bila aku nak add sorang kawan aku masa kat Smk mahsuri.rupanya facebook ni pandai.pandainya dia nak sekat aku dari sebarkan segala-galanya.Mulanya,agak terkejut juga bila dapat WARNING mengejut.

ces,pantang aku mengalah!

Peduli apa kalau aku di blok pun.TEtap dengan prinsip sendiri.Lepas habis tulis entri ni dan sent kat korg.Aku nak add lagi 10 orang.kalau dia blok aku jugak.

carilah aku kat laman sesawang syafiqaizatmf.wordpress.com.

kat situlah aku bertapa….

selepas aku add dalam 6 orang.nak tahu mesej apa yang aku dapat.Logiknya alasan yang diberi…

Sekatan!Anda sedang melakukan perbuatan yang mungkin dianggap tidak senonoh bagi penguna-penguna lain.

Anda telah disekat daripada menambah rakan kerana anda telah berulangkali menyalahguna ciri kemudahan ini. Penyekatan ini akan berakhir selepas di antara beberapa jam ke beberapa hari. Apabila anda dibenarkan mengguna semula ciri ini, sila lakukannya dengan hati-hati. Penyalahgunaan selanjutnya boleh mengakibatkan akaun anda dilumpuhkan selama-lamanya. Untuk maklumat lanjut sila lawati Halaman Soalan Lazim kami.
tak senonoh rupanya bila kita ada ramai kawan.bagus betul lah Facebook ni…!!!

6 thoughts on “FACEBOOK:ramai kawan pun susah……

    • ntah.maybe nak menghalang terlalu aktifnya umat islam..
      tapi,kenapa kalau nak kutuk islam dia bg lebih dari 5 ribu..
      semarakkan perjuangan islami..

  1. memang la bagus..bagus sangat2..memang bagOs pun…dia bley buat smua orang addicted..dia juga bley buatkan orang yang deactivate dya punya akaun,meng-activekan semula dya punya akaun…fb la senjata paling canggih yahudi..

  2. Saya pula dilumpuhkan akaun facebook pertama saya…ntah bila mereka lumpuhkan…sebab smggu nie tak on facebook..macam mana nak on balik facebook tu ye???saya jarang add orang sebaliknye orang yg banyak add..tambahan pula,saya selalu like status smua kwan2 je…dan update status dri sndri..tkejut lah tgok keadaan fb saya pagi nie…teruk betul..dan sedihlah tak dapat buka..sbab saya mmg sllu buka fb akaun pertama saya tu…jrng buka akaun kedua….admin,,boleh kasi tolong kahh???terima kasih..harap balas ye.

Tinggalkan Jawapan

