Cuba Masuk ke dunia A Samad Said

Pagi,selesai memasak,aku mengambil surat khabar harakah.Lintas langsung aku terus menyelak bahagian Fikrah,ataupun lebih dikenali sebagai pemikiran.Ianya salah satu wadah dakwah daripada majlis kepimpinan PAs.Langsung,aku tertarik membaca artikel yang bertajuk

Enggan Toleh ke belakang,Publika gigih terbit buku.

selepas aku membacanya,aku tertarik.hehehe

maka bermulalah misi untuk aku cuba menconteng cat ke muka sendiri.Aku teringat pada sebuah draf yang bertajuk dosa hari ini dan semalam.

Maka aku pun terus copy and paste .aku edit sekali lagi..

chewaaahh!!cam editor la pulak.

selesai edit,maka aku pun klik di bahgian SEND dengan seribu satu harapan.Agar karya aku tu diterima..

doakan aku ya…!!!

Tinggalkan Jawapan

