Aurat Seorang Wanita

salam cinta buat pembaca dan pemberi senyuman…

Jam dah menunjukkan waktu 1.49..Tapi mata aku rasatak ngantuk sangat.Tadi dah puas tidur,.Maunya tak..

disebabkan aku sudah punya kuasa internet.MAka aku punsearch la…Mula2 search tentang bagaimana nak menentang nafsu.Ataupun dalam tajuk yang lebih mudahnya jihad menentang nafsu.

Aku teringat Ustaz Zaharuddin.Aku pun bukak laman web dia..dan aku nak kongsikan artikel ni.Kalau tak silap,dalam buku beliau yang bertajuk Untukmu Wanita ada tercatta tentang ni.MAka aku harapkan,korang rajinkan diri untuk menjengah dan membaca tentang aurat wanita.Sekian,trimas…

Bukak la laman web kat bawah ni..

http://www.zaharuddin.net/content/view/288/95/

One thought on “Aurat Seorang Wanita

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s