Pengumuman buat pemberi senyuman di blog ini

salam..

untuk pengetahuan semua..

email saya yang baru adalah

syafiq.aizat@ymail.com

mesti ada yang tanya…

nape tukar email baru..??

  • memudahkan aku berhubung sebab aku perlukan satu sistem yang lebih sistematik..
  • meringkaskan email aku.
  • memudahkan kawan-kawan nak ingat aku..
  • memadamkan kekeliruan orang ramai..

ramai yang anggap bahawa syafiqaizatmf adalah gabungan kepada syafiqa izat mf..

maknanya mereka anggap aku adalah perempuan..sedangkan aku adalah lelaki.sedihnyer…

  • satu sebab yang menjadi rahsia…sebab ianya berkaitan ngan hati..hehehe…bukan cinta..tapi ‘cinta’…jangan salah faham,cinta itu universal kan..???

email baru aku…

syafiq.aizat@ymail.com

jadi,selamat mengeratkan silaturahim..salam ukhuwah..

2 thoughts on “Pengumuman buat pemberi senyuman di blog ini

Tinggalkan Jawapan

