Dia dan aku…???sesiapa..??

salam…

terima kasih diucapkan kepada pengunjung setia laman ini.insyaAllah,saya sentiasa mengharapkan agar kita sentiasa di dalam RahmatNya..Ameen…

Semalam,aku baru sahaja padamkan memori aku dengan dia.InsyaAllah,aku tak pernah kecewa namun perasaan terluka itu tetap ada.Sedang tragedi hitam itu sudah setahun berlalu.Kerna aku tetap insan biasa.punya perasaan,punya cinta dan ingin mencintai(Cheeeewaaaahhh…!!!jiwangnyer si Syafiq ni..)

kadang-kadang,masa lalu sering kita lupakan.kenapa..?Sedang pujangga pernah berbicara,

kenangan semalam itu pernah menjelma,jadikan ia sebagai azimat.bukan sebagai memori hitam.Kerana semalam itulah yang membentuk kita pada hari ini.

Bukankah Prof Aizat pernah berkata,pengalaman itu mematangkan pemikiran.

betul jugak kan..??

tapi,pada entri kali ini bukan nak berbicara tentang cinta.jauh sekali untuk menafsirkan kalimah cinta  itu.tapi,ianya adalah tentang bagaimana kita mentadbir seketul darah yang bergelar hati.bagaimana..??

Maka kata Nabil,Lu fikir lah sendiri..

JANGAN..>!!!!

jom kita fikir sama-sama..

muhasabh diri,adakah aku sudah bersedia menghadapi perhitungan dariNya..

Wallahualam..

2 thoughts on “Dia dan aku…???sesiapa..??

Tinggalkan Jawapan

