sepi sambutan raya cina

assalam..
sepi kat kolej aku…takde org,yang ada pun hanyalah sisa2 manusia survivor 4 yang berani menempuh dugaan hidup kat bangaunan berhantu KOlej Professional MARA bandar penawar..sebab semua orang balik ke rumah sempena cuti hari raya cina..
QONG Xi FAt cHOI..
bla bla bla..
terdengar tangisan Rosalinda(known as Frankie),anak kucing yang tersesat di sini..aku terus melayan dirihati dan perasaan..,sambil jari jemariku menari-nari di papan kekunci komputer riba sahabatku,yang kupanggil kecik..rabu depan,aku akan melancarkan manifestoku besar-besaran,demi masa depan sahabat KPM bandar penawar di Majlis pengisytiharan Manifesto bagi pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar sesi 2010.InsyaALLah,seandainya aku yang dipilih,aku akan berkhidmat sebaik mungkin.aku akan mengubah tanggapan sesetengah pelajar yang mengatakan MPP hanya boneka yang digunakan untuk mengaburi mata pelajar.Jadiseandainya aku yang dipilih,aku akan melakukan rombakan besar-besaran,mengubah segala yang ada,kerana aku percaya setiap manusia dilahirkan dengan kuasa untuk mengbah(bukan kuasa macam dalam drama bersiri terkenal,HEROES)..yang penting,anda perlu percayakan saya..

****tukar topik…

Aku buntu,kadang-kadang keliru..mencari-cari identiti sebenar hati aku di bahagian kanan(bahagian CINTA)…
aku ingin dia..

Tinggalkan Jawapan

