maksud nama aku

SYAFIQ AIZAT
S Suci
Y Yakin
A Amanah
F Fleksibel
I Ikhlas
Q Qualiti
A Alim
I Idealistik
Z Zingy
A Abadi
T Tulus
Apa ada pada nama?

 

assalam…

ha33.aku kembali lagi..hari ni,tetiba aku ternampak laman maksud nama2 indah dalam islam…seronoknya…

tanpa berlengah,aku pun check la maksud nama ku.takkan aku nak check maksud nama korang lak..??

setelah diperiksa,maka terteralah pengertian maksud nama berdasarkan setiap huruf yang ada..

S=Suci

aku pun sebenarnya tak faham maksud suci yang dimaksudkan….kadang-kadang,suci didefinisikan sebagai naif,suci,dan baik.

nanti aku ulas lain…bz sket…

assalam….

2 thoughts on “maksud nama aku

  1. tak tahu kenapa..saya macam suka je kat awak.I mean pada artikel awak,setiap ulasan awak membuatkan saya tersenyum..macam manalah agaknya orangnya..tentu manis

    • salam…
      terima kasih kerana sudi meminati saya…
      maaf.eh!!
      artikel saya….

      anda telah menyuntik semangat untuk saya terus aktif sebagai blogger suku masa…
      InsyaAllah…
      segala yang baik datang dari Allah…yang buruk tu memang salah saya sebab malas sgt..
      (“,)

Tinggalkan Jawapan

